20 Şubat 2019 Çarşamba

Coinzo Kripto Borsası Ücretsiz Para Dağıtıyor !


Merhaba Arkadaşlar,

daha önce bilen veya yararlanan arkadaşlar olmuştur bitexen borsasının incelemesini yayınlamış sizlerinde ücretsiz exen coinden faydalanmanızı sağlamıştım. güzel bir ücretsiz gelir oldu çoğu kişiye. şimdi yeni ve çok efektif bir borsa olan izmir merkezli coinzo şirketinin borsasının kampanyasından ve avantajlarından bahsedeceğim.

Avantajları 

1- coin çeşitliliği : hot, xrp, neo, btc, gas, eos, eth, cnz


2- hesabında neo tutana gün sonunda gas coin dağıtıyor. O gün 10 dakika dahi tutmuş olsanız size 10 dakika biriken gas miktarınızı aktarıyor. ( 1 GAS coin şuan 11 TL vadeli hesap gibi düşünüp birikim yapabilirsiniz. )


3- coin çekim komisyonları bazı coinlerde ücretsiz diğerlerinde ise çok ucuz.


4- alım satım işlemlerinizdeki komisyon harcamanız kadar anında cnz veriyor.


5- gelişmiş güvenlik


6- sade ve işlevsel arayüz

CNZ Nedir ?

Cnz coin borsanın kendi coinidir ve üye olan herkese şuan anında 400 cnz veriyor. toplamda sadece 400 milyon olacağını whitepaperda söylenen cnz coinin zamanla 200 milyonu yakılacak. böylelikle kalan 200 milyon daha değerli olacak. Şuan 40 tl değeri olan 400 cnz yılbaşında işleme açılacak kısa sürede 100-200 tl değere ulaşacaktır.

Nasıl Alınır ?

1- ÜYELİK LİNKİ linkinden üye olmanız gerekmektedir.


2- daha sonra hesap doğrulaması (kyc) yapmanız gerekmektedir. yasal zorunluluktur. devlet kara para aklamaya karşı borsalardan bunun tutulmasını istiyor.


3- hesap doğrulaması anında otomatik sistemle onay alıyor ve 400 cnz hesabınıza yansıyor.





Yorum Ekle

1 yorum

Herkese merhaba, beni Paco kredi şirketine yönlendirdiğiniz için çok teşekkürler çocuklar. 490 kredi notum kötü olduğu için kendisiyle iletişime geçtim ve en kötü zamanımda uygun bir fiyatla kısa sürede düzeltti. Sonunda 25.000 dolarlık bir kredi aldım. Paco kredi şirketinin benim için yaptıklarından dolayı çok mutlu ve müteşekkirim... Borç ve Faturalarınızı ödeyemediğiniz için mali açıdan utanıyor musunuz, Mali Yardım almayı düşünüyor musunuz? Şimdi acele etmeyin ve Garantili ve Teminatlı Kredinizi bugün kapmayın, Paco ile E-posta yoluyla iletişime geçin: pacoloancompany@gmail.com veya +18172866412

Balas

Yorumunuz için teşekkür ederiz