8 Kasım 2017 Çarşamba

Angrytwo İle Para Kazan


Angrytwo İle Para Kazan ( Scam )

Yine bir oyna kazan projesiyle karşınızdayız. Büyük umutlarla kayıt oldum sistem de hüsrana uğradım açıkcası ..

Ruslara ait olan bu sitede yine keçiler , tavuklar mantığıyla ilerliyor 

1 günlük üyelik sürecimde güzel bir kazanç elde etmiştim. 600+ Ruble kazandım yanlış bilmiyorsam 2 ruble 0,30 Usd gibi birşey yapıyordu. 

Deneme için ödeme butonu aradım fakat çekme butonu aktif değil kendi araştırmalarım sonucunda yatırım yapılmadan ödeme alınamayacağını tespit ettim.

Fakat entresan tarafı şu ki sitede bir muhattap yok ! 

İletişim bölümünde ki mail adresiyle iletişime geçmeye çalıştığım mailim bana geri döndü.

Site daha 29 günlük ilerleyen süreçlerde düzeleceğine inanan kişiler için Üyelik linki aşağıda dır.

ÜYELİK LİNKİ İÇİN TIKLAYINIZ 


Oyun içi görüntüler





Yorum Ekle

Hiç yorum yok

Yorumunuz için teşekkür ederiz